tiistai 30. kesäkuuta 2015

1D:n keikka Stadikalla

Moiks!

Mulla nyt ei oikeestaan oo kuvamateriaalia kameralta, joten saatte tyytyä kännykällä otettuihin kuviin :'D

Mentiin siis Johannan ja äidin kanssa junalla yhentoista jälkeen Helsinkiin ja pyörittiin siellä ennen keikan alkamista. Oikeasti Stadionille oli menty jo jonottamaan tiistaista lähtien, joka tuntui ihan järjettömältä :D Meiän piti tavata Riikka ja Linda ennen keikkaa, mutta ne olivat jo niin kaukana jonossa että ei päästy moikkaamaan <.< Ne oli jo menny jonottaa niin aikasin että olivat lähempänä ovia kuin me.

Käytiin Santa Fe:ssä syömässä ja mä en voi uskoo etten saanu syötyä tacolautastani loppuun??! Mä kun oon sellanen ihminen joka rakastaa mexicolaista ruokaa, niin en vieläkään käsitä miksei se mennyt kokonaan alas :'D Kumminkin sen jälkeen kävin ostamassa itelleni kukkalein, koska olin vahingossa jättänyt Eetulle mun kummatkin kukkapannat.

Oltiin jonottamassa ehkä noin puol neljän aikaan ja jonotettiin siinä se yli kaks tuntia :''D Jono oli satoja metrejä pitkä, koska kaikki oli samassa jonossa. Alueella myytiin myös paitoja ja kangaskasseja yms muuta, mutta eihän mulla tietenkään ollut rahaa enempää ;__; Oikeesti oon kamala tuhlari, seuraavassa conissa en osta mitään pehmoleluja (mitä ees teen niillä?). Yhessä vaiheessa jono vaan alko hirveen nopeesti liikkumaan, ehkä ne halus viimein päästää viimeisetkin ihmiset sisälle.

Ehdittiin kuulla Isac Eliotilta vika biisi ja sitten se häippäs :DD Eipä oikeestaan ees haittaa. Sitten myöhemmin tuli toiseksi lämppäriksi McBusted, josta en ollut kuullut aiemmin. Sitten alkoi se tunnin odotus ja tytöt jo kilju yleisössä välillä, joka oli aina tosi hämäävää kun luultiin että nyt se 1D tuli lavalle :D Yleisön joukosta jotkut bongas myös Benjamin Peltosen ja sen Isacin, niitä tytöt tottakai meni moikkaamaan. Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta ollenkaan mitkään Peltoset ja Elliotit xd Näytin vaan Johannalle, että "jaahas tuolla ne istuu".

vähän jotain alkutunnelmia ja äiti näkyy sivussa :D
1D aloitti soittamaan klo 21 vaikka niiden piti alottaa puol tuntii aikasemmin. Keikka kesti suunnilleen pari tuntia ja olihan se aika ihmeellistä, että nyt ne on täällä ja tossa mun eessä c: 17- vuotiaana oisin ollu ehkä kakat pöksyssä ja kiljunu kuin laama, mutta noh ainakin lauloin kaikki biisit läpi mitä tiesin xd (Onneks oli korvakuulokkeet ettei tarvinnut kuulla muiden kiljumista, musta välillä tuntu että joltakin lähti just ääni.)

Harryyy <33 (köh joo)


ilotulitteet oli tosi nättejä ~

Keikan jälkeen mentiin odottelemaan Riikkaa ja Lindaa sekä samalla jotku Johannan seuraajat tuli pyytämään siltä yhteiskuvia ja halauksia, joka oli aika söpöä :D Johannalla on tosiaan kanava Tubessa ja sekin teki keikasta jonkinmoisen kooste videon. Laitanpa tähän linkin jos kiinnostaa mennä katsomaan ^^



Kävelimme lopulta ison ihmisrysän takia Kampille asti josta hyppäsimme Onnibussiin. Harmiksemme Riikka ja Linda ei mahtunut koska paikkoja oli enää niin vähän jäljellä :c

tässä vielä tällänen jopa onnistunut selfie!

Olitko itse keikalla ja mitä olit mieltä? Vai olisitko halunnut tulla mutta ei ollut rahaa?

~Chiku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti