torstai 9. huhtikuuta 2015

Materialistionnellisuutta ja kaikkea pientä kivaa

Moi taas! Mulla tuntuu olevan aina hirveen pitkiä välejä kun en postaa yhtään mitään, mutta yleensä haluan että mulla on jotain näytettävää tai edes järkevää kerrottavaa :D

Kuitenkin, olin tossa pääsiäislomien aikaan leirillä, mutta tällä kertaa en ottanut kameraa mukaan, joten ei ole kuvia sieltä. Maaliskuussa innoistuin kattomaan Gleetä toden teolla ja katoin viidenteen kauteen asti ja nyt sen kattominen on jäänyt (koska välillä anime tulee vastaan :D) Oon myös taas alkanut ahdistelemaan esseen parissa (varsinkin sen, kun  pitäis noita kirjoja lukea), jota kaverin kanssa pitäs alottaa huomenna ja deadline on tän viikon sunnuntai, katotaan tuleeko onnistumaan xd

Eetu tulee tänne viikonlopuks, koska vietetään vuosipäivää, vaikka se oli eilen :D Mut eihän me pystytty näkee, koska mulla oli tällä viikolla päihdeputken rakentamista 6-9 luokkaisille ja Eetulla anyway jatkui koulu tänään, joten ei ois ollu järkeä mennä eilen sinne tai sen tulla tänne. Kävin kaupassa ostaa melkein 30 eurolla ruokaa viikonloppuu varten (xdd) koska halusin tehä jotain kivaa vuosipäivän kunniaks, ja plus teen kaura-omenapaistosta ^^

Tein sitten vuosipäivän ja Eetun tulevien synttäreiden kunniaks sille piirroksen/maalauksen ja ostin sille ihan sika kalliit akvarellivärit, on paree sitte tulla käyttöön :DD Tälläsen sain aikaan, tosin en oo ite hirveen tyytyväinen lopputulokseen, mutta tärkeintä että Eetu on.



Tästä voidaan päätellä etten oo hirveen hyvä vesivärien kaa :'D No ainakin tuli kokeiltua noita. Btw ei tullut mainituksi että toi hahmo on Eetun keksimä joten älkää ihmetelkö jos ette tunnista sitä :D

Sitten oon koulussa tunneilla näperrellyt origamilintuja, ihan vaan huvin vuoksi. Kaiken lisäksi keskityn tunneilla paremmin jos teen samalla jotain, esim. piirrän.


Ja ostin uuden kännykän!!! En enää vaan jaksanut Trendiä, se vain ei halunnu enää tehdä yhteistyötä mun kanssa. Ostin Samsung galaxy s3:sen ja sitten muistin että Jadella oli siihen joskus Desusta ostetut kuoret, ja näin sain ne halvalla häneltä.

Yyybersöpöt >.<
Ja ostin lisäksi Ebaystä myös kahdet kuoret ja yhdet tuli jo postissa.

Kattokaa ny niitä :33
Kaiken kukkuraksi oon alkanut nyt miettimään kesälle lisää tulevia cosseja, ja huppista keikkaa katoin parissa päivässä kaikki Love Livestä tehdyt jaksot, enkä voinu olla cossaamatta siitä jotain. Sen enempää miettimättä tilasin Minami Kotorin peruukin ja nyt on vielä työn alla että minkä asun haluisin siltä D: Ja onko se kamalaa että oisinki tosi laiska ja ostaisinki jonkun asun valmiina? Koska katoin että pari kivaa asua maksaa kummatkin noin 30 euroo, ja laskeskelin että mulla menis kyllä enemmän rahaa cossin tekemiseen kuin sen ostamiseen. Mitä ootte mieltä asiasta? :D

esim. tätä asua mietiskelin

Tähän loppusilaukseen esittelen teille puoliksi kuolleen kaktukseni,

Amen.

~Chiku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti