perjantai 4. syyskuuta 2015

Tracon on huomenna??!

Moi pitkästä aikaa! Kesän jäljiltä en oo elokuussa hirveesti mitään kirjotellu, mutta nyt sain viimeinkin aikaseksi kirjottaa jotain ^^ Työharkka loppui siinä 9.8 jolloin palattiin leiriltä. Sen jälkeen tulin hetkeks viettää vielä kesää Jyväskylään ja Helsingissä poikkesin myös Superparkissa ja Ikeassa ( tai no kummatkin on Vantaalla mutta kuitenkin Helsingin alueella :'D). Ikeasta lähti taas tavaraa mukaan niin kuin aina, tällä kertaa tosin vain noin 10 eurolla.

Laitanpas tähän vähän kuvia viime viikkojen tunnelmista.

Sain Jovilta kesän jälkeen kiitoslahjoja niin kuin muutkin kesätyöntekijät mutta olin tosi otettu ;__;

Jotain terveellistä ruokaa mitä koklasin :3 Sain inspiksen Tumen festariruokapuhdistus-videosta

Olin saanut jo aikaisemmin kesällä idean tehdä Miraille miekan, joten halusin ehottomasti päästä toteuttamaan sitä. Sain apua Suomen cosplaypiiri-Facebook ryhmästä, joka oli muuten todella avulis koska mul ei ollu eka mitään käsitystä miten teen sen miekan :'D Täs vähän jotain kuvia eri vaiheista!

Nappasin leirin jälkeen mukaan ylimääräseksi jääneet pahvinpalat, joita hyödynsin tässä

Ensin tuli teippiä pahvikerrosten päälle ja sitten sanomalehteä

Ja kauheesti gessokerroksia, varmaan piti laittaa melkein neljä kerrosta! :D


Sitten spraymaalilla joku pari kerrosta ja oottaa että välillä kuivuu niin valmista tuli :3


Mun mielestä se onnistu aika hyvin, ainakin ekaksi propiksi. Tein siitä vähän alle metrin pituisen, ettei nyt oo liian vaikee kuljettaa ^^' Halusin vielä korjailla takin kaulusta ja muutenkin pieniä juttuja jotka jäi häiritsemään. Mulla ei oo uudesta versiosta kuvaa, mutta siitä tuli tuplasti parempi :D Oikeesti en oo löytäny mistään hyvää kaulustakin ohjetta, joten mä vaan sumplin miten toi "ehkä" ommellaan xd Laitan uuesta versiosta kuvaa tänne Traconin jälkeen, plus mulla on nyt peruukkikin :3

Vasta tällä viikolla sain ommeltua, miten se aina pitkittyy niin paljon? No onneks olin jo talvella tehnyt suurimman osan, mutta silti, mulle tuli kamala paniikki ja peruin kaikki muut menoni tältä viikolta :'D

Tracon on huomenna ja vähän jänskättää, ehdin varata jopa photoshoottiajan (yay!) ja tällä kertaa mennää Eetun kanssa Omppu-hotelliin, eikä tarvi enää patjoja pumppailla keskellä yötä. Plus en haluu herätä huomisaamuna kuudelta ehtiäkseni bussiin mutta kaipa se on pakko....yhyy miksei varattu jo perjantaille hotellihuonetta <.<

Nährään siellä! ~~

ps.Tästä tuliki aika lyhyt postaus

pps. Ilmeeni kun oon lukenu liikaa KageHinaa asdadsdads

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti