torstai 12. maaliskuuta 2015

Tuhertelua

Moikka taas! Nyt kun TAAS yhen esseen on kirjoittanut, olen saanut tehtyä kaikkea muuta ^^ Meillä tosiaan on ollut kaksi pitkää esseetä pitänyt tehdä tämän vuoden aikana, mutta sain tietää että TAAS pitäisi tehdä tässä maaliskuussa ja huhtikuussa uusi essee....voisin vain ampua ne esseet ja heittää helvettiin :''D Tosin onhan tässä oppinut tekemään asiallisia tekstejä ja lähdeviitteitä, mutta ei niitä silti vaan jaksa.

Kummiskin! Otin vähän uusia kuvia huoneestani, joka on päivittynyt jonkun verran aikasemmasta kuvasta :D

Siinä se peili ja vähän jotain seinälle on tullut esille :3

Tältä suunnilleen näyttää kokonaisuudessaan, olikos noin 13 neliömetriä tää huone

Sitten olin taas kirpparilta jotain kivaa saanut käteeni ja tässä se paita on jonka ostin! :3 Ja sori, en osaa kattoo kameraan :'D

Olin aika pastellinvärinen pari päivää OwO
Nyt kumminkin päätin että pidän vaatteiden ostosta paastoa pääsiäiseen asti, koska niihin menee vaan niin paljon rahnua ja oon ostanu ihan sikana tän vuoden aikana :D Sitten itkin kun oisin halunnut sen Kakkoii-paidan, mitä kaikil on päällä mut sitä ei ollu enää Jyväskylän H&M:ssä ja plus olin jo tehnyt päätöksen etten enää osta vaatteita ;__; Ehkä on parempi näin jonkun aikaa, tuhlaan kummiskin rahani varmaan johonkin muuhun xd

Sitten olin innostunut taas piirtelemään ja maalailemaan ja teinpä Mansikkkan, joka on siis suomalainen tubettaja ^^ Ihan hyvin se kai onnistui. Tässä vähän giffiä tekoprosessista :---) Ja sori ku valotus on eri noissa kuvissa, koska alkoi tulla jo vähän myöhä :'D


Tein myös Papananaaman, jonka annan Oonalle myöhäiseksi synttärilahjaksi. Papananaamakin on myös tubettaja, jos joku ei arvannut :D Tästä tuli ehkä vähän hienompi, vaikka kädestä tulikin aika iso ^^


Semmoista tällä kertaa! Tulukee jutteleen! :--)

~Chiku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti